Кошик
515 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380660000776
+380960000776
+380960000277
УкраїнаДніпропетровська областьДніпропгт Юбилейное ул Каштановая 1, ТЦ METRO
Интернет магазин "Мегаполис Днепр" ламинат, профнастил
Залишити відгукНаявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній, фото 2
Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній, фото 3
Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній, фото 2
Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній, фото 2
Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній, фото 3
  • Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній, фото 2
  • Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній, фото 3
  • Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній, фото 4

Мотоцикл SPARK SP150R-13, 150 куб. см, двомісний дорожній

Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Мотоцикл SPARK SP150R-13 Безкоштовна доставка по всій Україні

Опис мотоцикла SPARK SP150R-13

 

Мотоцикл SPARK SP150R-13 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичної компоновки, придатний для експлуатації, як в міських умовах, так і в сільській місцевості. По моделі двигуна, ходової частини, рульового управління і ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-11.

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Основна відмінність SP150R-13 – агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, подседельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього і заднього крил, накладки глушника.

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

В цілому дизайн SP150R-13 розрахований швидше на молодіжну аудиторію, які бажають справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна підковоподібна рукоятка для пасажира. На паливному баку – стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира – «стрімкий» хвостовий обтічник з вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного вигляду. Стріловидної форми заднє крило – досить довге і непогано захищає від бруду. На глушнику – значних розмірів об'ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач – двоплеча, з «п'яткою».

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

 

В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:

 

Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок відносно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі і маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (в тому числі і для дівчат), і для людей старшого віку.

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію у українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л. с.), обсяг 149 см3. Дозволяє розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що істотно знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності масла (не потрібно кожен раз для перевірки викручувати пробку з щупом).

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

 

Коробка передач 5-швидкісна, не лінійна, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість включається натисненням важеля вперед, інші 4 – натисканням тому. Нейтральна передача – між 1-й і 2-й швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п'ятьма прямими спицями. Протектор шин – універсальний, з помірно високими грунтозацепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: спереду – дискові гідравлічні, ззаду – барабанні механічний, забезпечують хорошу динаміку гальмування, і високу надійність.

 

Кермо середньої ширини, вигнутий; зручний і для маневрування в місті, і для утримання направлення на вибоїстій грунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягає в руку. На стійках керма – гофра.

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Фара оригінальної «корончатою» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріплень, з помаранчевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусная панель приладів з дизайну чітко вписується в обтічник фари, як би складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

 

 

Особливості мотоцикла SPARK SP150R-13

 

• Класична компоновка, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.

• Три варіанти кольору: чорний, червоний, синій.

• Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкий вигляд.

• Обтічник керма комбінований, двоколірний, в єдиному стилі з корпусом приладової панелі.

• Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.

• Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, далекий/ближнє світло, підсвічування.

• Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного виду вбудований в заднє крило. Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем.

• Освітлення кімнати на довгій виносці.

• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).

• Бічні світловідбивачі на рульовій колонці і великий задній світловідбивач – підвищують безпеку експлуатації.

• Вся оптика сертифікована за євростандартом – ніяких проблем при реєстрації мотоцикла.

 

• Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.

• Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках).

• Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – хороший огляд вперед і назад.

Протиугінний замок керма і кришка паливного баку з замком – захист від сторонніх осіб.

• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати стан мотоцикла).

• Сидіння пасажира повної довжини (зручно при тривалих поїздках).

Підковоподібна рукоятка для пасажира – зручно триматися.

Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційної накладкою.

Відкидна підніжка для пасажира.

 

• Двигун Zongshen обсягом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 л. с.) – забезпечує швидке і динамічний рух в міському транспортному потоці або на дорозі.

Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і продовжує термін служби мотоцикла.

• Весь двигун, включаючи сорочку і головку блоку циліндрів – чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.

• Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.

• Дополнительный змінний паливний фільтр – продовжує термін служби двигуна.

• Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.

Зручний важіль перемикання КПП з «п'яткою».

• Потужний глушник з великою об'ємною профільованої захисною накладкою – ефективний і привабливий, значно знижує рівень шуму від двигуна.

Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга і веденої зірочки.

• Зручне регулювання натягу ланцюга.

 

• Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування.

• Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт/грунт» – хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на грунтовій дорозі.

Дискові гідравлічні гальма переднього колеса – забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.

Барабанний механічний гальма заднього колеса – дуже надійний, має довгий термін служби.

Два пружинно-масляних задніх амортизатора забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі на будь-яких дорогах.

• Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.

Довгий пластиковий задній бризговики з кріпленням для номерного знака – надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.

• Широкий і довгий складовою передній щиток з міцного пластику надійно захищає мотоцикл від бруду.

Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки – захищає стійки вилки від бруду і покращує зовнішній вигляд.

Зручні центральна і бічна відкидні стійки – швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

Основні параметри

Тип мотоцикла

дорожній, двомісний

Максимальна швидкість, км/год

95

Вантажопідйомність, кг

150

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Обсяг паливного бака, л

12,0

Середня витрата палива, л/100 км

2,2

Напруга бортової мережі, В

12

Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея - тип, ємність, А*год

6,5

Сигналізація

Замок блокування керма

+

Блокування замка запалювання

Багажник

Кофр для мотошлема

Комплект ЗІП

+

Колісна база, мм

1260

Конструкційна маса, кг

112

Габаритні розміри (ДхШхВ), мм

1950×750×1210

 

Двигун

Модель двигуна

ZS161FMJ

Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний,

карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3

149

Номінальна потужність, кВт (л. с.)

8,6 (11,7)

Максимальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв

8500

Максимальний крутний момент, Нм

10,0 (при 7500 об/хв)

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна 5 - ступінчаста, послідовна

(схема 1-0-2-3-4-5)

Зчеплення

механічне, багатодискове, в масляній ванні

Паливний насос

Паливний фільтр

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий циліндричний

Масляний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картера двигуна і КПП, л

0,7

Тип масла

напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

 

Шасі

Рама

дуплексна, трубчастий каркас

Диски коліс

легкосплавні литі 5-спицеві

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

масляні

Підвіска заднього колеса

маятникова, з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-масляні

Привід заднього колеса

відкрита ланцюгова передача

Тип переднього гальма

дискові гідравлічні

Тип заднього гальма

барабанний механічний

Гальмівна рідина

DOT 3, DOT 4

Розмір шин (передні / задні)

2,75-18 / 3,00-18

Тип протектора

дорожній універсальний «асфальт/грунт»

Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/см2

1,75 / 2,25 / 2,80

Основні атрибути
Виробник  Spark
Країна виробникКитай
СтанНове
Вага107 кг
Кількість циліндрів  1
Потужність двигуна  8 л. с.
Тактность двигуна  Чотиритактний
Об'єм паливного бака10 л
Об'єм двигуна  150 куб. см
Максимальна швидкість100 км/год
КласНовий
Головна передачаЛанцюгова 
Клас мотоциклаКласик 
Система вприскування паливаКарбюратор 
Витрата палива  2.2
Охолодження двигунаПовітряне 
Рік випуску  2016
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Користувацькі характеристики
КолірРізні кольори
захист ланцюгає
довідка-рахунокбезкоштовно
захисні дугиє
задній кофрв подарунок
пильник вилкиє
  • Ціна: 25 200 грн.