Мотоцикл SPARK SP200R-27
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.Опис мотоцикла SP200R-27
SPARK SP200R-27 — модель, що є лідером у лінійці універсальних дорожніх мотоциклів SPARK. У новій версії 2018 року мотоцикл не тільки зберіг, а навіть поліпшив свій чудовий динамічний зовнішній вигляд і прекрасні технічні характеристики, які видає 197-кубовий двигун із балансувальним валом. Він отримав нову задню підвіску зі здвоєним газовим амортизатором, новий задній щиток, нові покажчики поворотів і ще деякі «дрібниці». Треба зазначити, що ці зміни тільки зміцнили імідж моделі як мотоцикла «для вимогливих любителів». І дійсно: відмінний «движок», зручна посадка, хватке інформативне кермо, комфортні амортизатори, обтічна форма — усе так і вабить натиснути на кнопку стартера й полинути вдалечінь. А якщо раптом виникне перешкода, то надійні дискові гальма завжди зможуть вчасно зупинити стрімкий рух. Утім, розповімо про все за чергою, а тим часом зауважимо, що SP200R-27 не став менш доступним за ціною, але став відчутно впевненіше почувати себе на наших далеко не ідеальних шосейних дорогах, та й на ґрунтовці теж не підведе.
Кольорова гамма
Модель SP200R-27 з 2018 року випускається в шести колірних варіантах:чорний, синій, червоний, оранжевий, зелений і білий. Як то кажуть, на будь-який смак.
Спортивний образ
Дизайн машини повною мірою відповідає найвищим вимогам як з питань ергономіки, так і з погляду сучасної мотоестетики. Стрімкий агресивний профіль, стрілоподібні боковини паливного бака, великорельєфна перфорована накладка на глушник — усе це створює візуальне відчуття швидкості навіть у стоячого мотоцикла.
Обводи й бокові виноси бензобака формують повітряні потоки, які плавно оточують водія з боків. За такої умови нижня частина потоку повітря, що набігає, спрямовується на ребра головки циліндрів, забезпечуючи відмінне охолодження. А обтічний передній щиток перекидає фронтальний потік під гострим кутом вгору, відчутно знижуючи вітрове навантаження на водія. Про переважну орієнтацію аеродинаміки мотоцикла на рух із підвищеними швидкостями говорить також і форма щитка переднього колеса, і «літакового» виду обтічник сидіння, з ретельно вписаним у загальну концепцію заднім ліхтарем оригінальної конструкції, і рукоятки для пасажира, що нагадують крила.
Сидіння є дворівневим – це не тільки робить посадку водія більш щільною й комфортною, але й дозволяє йому краще відчувати й контролювати динаміку руху мотоцикла. А для пасажира верхнє розташування заднього сидіння покращує огляд поверх мотошолома водія. До речі, повна вантажопідйомність мотоцикла — 150 кг. Заднє захисне крило на попередній версії було двосегментне і кріпилося безпосередньо на маятнику задньої вилки. Така конструкція непогано працює на асфальті, але на мокрій степовій дорозі користі від неї небагато. Тому у версії 2018 року було прийнято рішення встановити повноцінне заднє крило подовженої форми, що прекрасно захищає від бруду за будь-яких дорожніх обставин.
Функціональна оптика
Продовжуючи тему дизайну й ергономіки, не можна не згадати пристрої освітлення і світлової сигналізації. Багатосегментна фара оригінальної форми оснащена яскравою дворежимною (ближнє й дальнє світло) автомобільною лампою, а також сучасними світлодіодними габаритними вогнями. Світлодіодними є також передні й задні покажчики поворотів, повторювачі на боковинах паливного бака й ліхтар освітлення номерного знака. До речі, для підвищення безпеки під ліхтарем номерного знака й на обох стійках передньої вилки закріплені світловідбивачі. А передні й задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони взаємозамінні.
Панель приладів: максимальна інформативність
На мотоциклі встановлена сучасна електронна панель приладів, що не має механічних частин, уся інформація виводиться на підсвічений РК-дисплей. Колір підсвічування можна обрати з чотирьох варіантів: червоний, синій, оранжевий і зелений. Показання тахометра й кількість палива в баку відображаються у вигляді інтуїтивно зрозумілих графічних діаграм, показання спідометра й одометра виводяться в цифровому вигляді. Є також індикатор заряду АКБ і годинник. Над РК-екраном розміщені світлові індикатори нейтральної передачі й номера включеної передачі, а також дальнього світла й поворотів.
Ергономіка
В цілому дизайн і ергономіка мотоцикла залишають відчуття продуманості і завершеності всіх елементів. Все функціонально і раціонально, все на своєму місці, потрібного розміру і форми. У той же час немає ніяких непотрібних «архітектурних надмірностей», несучих чисто декоративну функцію. До речі, про функціональність: і пасажирські, і водійські підніжки по обидва боки зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну.
Двигун і трансмісія
Перейдемо до розгляду силової й ходової частин мотоцикла. Як ми зазначили на початку, на мотоциклі встановлений одноциліндровий 4-тактний верхньоклапанний бензиновий двигун із повітряним охолодженням. Марка двигуна FT163FMJ. Обсяг циліндра 197 куб. см, номінальна потужність 15,0 к. с. (11,0 кВт) (при 8500 ± 500 об/хв). Максимальний крутний момент — 13,0 Нм при 5500 об/хв. Особливістю цього двигуна є наявність балансувального вала у конструкції, що значно знижує вібрацію й покращує динамічні характеристики, особливо на низьких і середніх обертах. Потужності і прийманості двигуна достатньо, щоби можна було на хорошій дорозі і за сприятливих погодних умов рухатися зі швидкістю 110 км/год і навіть більше.
Звісно, запалювання електронне, CDI, електростартер і кікстартер. Коробка передач традиційна мотоциклетна п’ятишвидкісна, некругова: перша передача – важіль вперед, інші – важіль назад. Нейтраль – між першою і другою передачами. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Паливний бак вміщує 13,5 літрів палива. Тип моторного масла — напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
Привід заднього ведучого колеса — відкрита ланцюгова передача, зірочки зліва. Зверху ланцюг закритий пластиковим кожухом. Вилка задньої підвіски виконана з прямокутного профілю, механізм натягу ланцюга на обох пір’ях вилки прибраний всередину для захисту від вологи та бруду. Амортизатори газомасляні з ресивером, пружина змінного кроку й діаметра. Таке поєднання дозволяє з одного боку зберігати повний контроль над мотоциклом у разі проходження поворотів і віражів, з іншого боку — ефективно гасити коливання підвіски на нерівній дорозі й забезпечувати комфорт водієві й пасажирові. Передня підвіска традиційна телескопічна, перевернутого типу, на масляних амортизаторах. Колісні диски легкосплавні, литі, п’ятиспицеві, практично не створюють інерційного моменту під час розгону і гальмування мотоцикла.
Гальма дискові, гідравлічні і спереду, і ззаду. Для швидкісної машини це важлива перевага, бо дає можливість гарантовано зупинити її на мінімальній дистанції гальмування. Загалом, SPARK SP200R-27 – це той мотоцикл, на якому ви будете не просто їздити кожен день у ваших справах, а й отримувати від цього неабияке задоволення.
Основні атрибути | |
---|---|
Тип | Мотоцикл |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
АКБ тип, ємність, А*год | Гелева, 7 |
Амортизатори задні | Пружинно-масляні |
Амортизатори передні | Масляні |
Балансувальний вал | Нижній |
Блокування замка запалювання | Нема |
Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Висота по сидінню водія, мм | 780 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1945х710х1122 |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 14/85 |
Диск заднього колеса | Легкосплавний литий 5-спицевий |
Диск переднього колеса | Легкосплавний литий 5-спицевий |
Додатково | Гофровані чохли на стійках передньої вилки |
Дуги безпеки | Нема |
Діаметр циліндра, хід поршня, мм | 63,5, 62,2 |
Задня оптика | Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання |
Задній багажник | Нема |
Запалювання | Електронне, CDI |
Захист ніг пасажира | Нема |
Захистна накладка на випускній трубі | Нема |
Захистна накладка на глушнику | Фарбована |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Колісна база, мм | 1240 |
Комплект інструменту (зип) | Стандартний |
Конструкційна маса, кг | 117 |
Коробка передач | Механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
Кофр для мотошолома | Нема |
Кількість місць | Двомісний |
Кількість і розташування клапанів | 2, верхнє |
Максимальна швидкість, км/год | 115 |
Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв | 7500 |
Масляний фільтр | Полімерна сітк |
Модель двигуна | FT163FML |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,8 |
Номінальна потужність, кВт (к.с.) | 11,0 / 15,0 |
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л | 1,0 |
Об'єм паливного бака, л. | 13,5 |
Паливні фільтри | Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані |
Передня оптика | Фара вбудована в обтічник, з галогеновою лампою розжарювання. Габаритні вогні і покажчики поворотів зі світлодіодами. Додаткова стрічка зі світлодіодами. |
Повітряний фільтр | Багаторазовий поролоновий |
Привід заднього колеса | Ланцюгова передача 14/40 відкрита |
Приладова панель | Комбінована електронна. Індикація: спідометр, тахометр, загальний пробіг, денний пробіг, час, номер передачі, дальнє світло, рівень палива, покажчик заряду АКБ, повороти |
Протиугінна сигналізація | Нема |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Підніжки водія | Невідкидні |
Підніжки пасажира | Відкидні |
Рама | Дуплексна, трубчастий каркас |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 196 |
Розмір шин: передня/задня | 90/90-17 / 120/80-17 |
Розташування розподільного вала | Верхнє |
Сидіння | Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини |
Система подачі палива | Самоплив |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Тип заднього гальма | Дискове гідравлічне |
Тип моторного мастилу | Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Тип мотоцикла | Дорожній універсальний |
Тип охолодження | Повітряне охолодження |
Тип палива | Бензин з октановим числом не нижче 92 |
Тип переднього гальма | Дискове гідравлічне |
Тип протектора, передній/задній | Дорожній універсальний "асфальт/ґрунт" |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
- Ціна: 50 630 ₴