Кошик
528 відгуків
+380660000776
+380960000776
+380960000277
УкраїнаДніпропетровська областьДніпропгт Юбилейное ул Каштановая 1, ТЦ METRO
Интернет магазин "Мегаполис Днепр" ламинат, профнастил
Залишити відгукНаявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній, фото 2
Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній, фото 3
Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній, фото 2
Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній, фото 2
Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній, фото 3
  • Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній, фото 2
  • Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній, фото 3
  • Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній, фото 4

Мотоцикл SPARK SP200R-25i, 200 куб. см, АКЦІЙНА ЦІНА!!! двомісний дорожній

У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Мотоцикл SPARK SP200R-25i доставка по всій Україні - Безкоштовно!

Відмінність від попередньої моделі R-25 - у R-25i електронні прилади.

 

 

Спортивний спосіб

Стильний лаконічний дизайн бензобака, в поєднанні з піднятою і злегка скошеної вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість з його спортивними побратимами більш високого класу.

opisanie-25i-color

Ця схожість посилюється обтічним вітровим щитком з фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щиток переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний спосіб великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудованим в обтічник сидіння.

opisanie-25i-color

01-=титул-min

До речі, пасажирське сидіння тут повноцінне, не вкорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати в якості пасажирських ручок. Повна вантажопідйомність мотоцикла становить 150 кг (при власній масі 117 кг), що впритул наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, природно, видовжене заднє крило чудово захищає від летить з колеса бруду і сам мотоцикл, і пасажира.

Функціональна оптика

Раз вже звернули увагу на оптику, варто відзначити, що передні і задні покажчики поворотів встановлені на еластичних власників і абсолютно травмобезопасності. До того ж вони цілком однакові, а значить, взаємозамінні.
Що стосується передньої фари, вона оснащена стандартною 12-вольтової лампою розжарювання з переключенням «ближнє/дальнє», а також окремою лампочкою для підсвічування. Скло фари повністю прозоре, розсіювання відбувається за рахунок многосегментного відбивача. Таке рішення дозволило зберегти обтічний профіль, не втративши при цьому яскравість світлового потоку.

opisanie-25i-osnovnaya

Панель приладів: максимальна інформативність

01-=титул-min

За щитком обтічника ховається нова електронно-механічна панель приладів. По дизайну і інформативності вона швидше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, чудово читаються в будь-якій ситуації, стрілочні спідометр і тахометр.
На спідометрі, як і годиться: два лічильника – загального і щоденного пробігів. Посередині панелі – блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, включена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники.
А ще у цій панелі є три дуже корисних доповнення: стандартний USB-роз'єм для зарядки мобільних гаджетів, цифрові годинник і індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон (на ходу в мотошоломі дзвінка можна і не почути).

Ергономіка

Завершуючи тему дизайну та ергономіки, варто зазначити три моменти. По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну. По-друге, дзеркала заднього виду закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає хороший огляд ззаду і не заважає дивитися вперед на дорогу. По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: вона захищає ногу пасажира від можливого опіку.

opisanie-25i-osnovnaya

Двигун і трансмісія

01-=титул-min

Тепер подивимося докладніше на конструкцію мотоцикла і почнемо, природно, з двигуна. Прекрасно себе зарекомендував 200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML розвиває потужність 13,2 л. с. (9,75 кВт) при 7500 об/хв.
Максимальний крутний момент – 7,0 Нм при 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км/год, а іноді і швидше.
Запалювання електронне, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо – неетилований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла – напівсинтетична моторне класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

 

Трансмісія і ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірок, задня підвіска – маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска – перевернутого типу.
Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер включеної передачі висвічується на панелі приладів. Механічне зчеплення, багатодискове, в масляній ванні. Передні гальма дисковий, гідравлічний, задні – барабанні, механічний.
Нові регульовані газомасляные амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість при будь-якому завантаженні. Пятиспицевые колеса – легкі і міцні одночасно покращують і без того непогану динаміку розгону.

02=fara_povorotnik

Витрата палива і сервіс

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб при середній витраті 3 літра на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити з собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці. Але на всяк випадок аварійний запас все-таки є: досить перемкнути паливний кран в потрібну позицію.
Технічне обслуговування мотоцикла відносно проста, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може бути виконано в мотомастерской або самостійно у гаражі. Тобто SPARK SP200R-25I – невибаглива і надійна робоча конячка, але при цьому вельми зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.

Мотоцикли "Spark" вже більше 10-ти років поставляються в Україну і є одними з найбільш затребуваних на ринку мотоциклетної техніки. Компанія йде в ногу з часом і щороку радує новими моделями, в яких реалізовані найостанніші досягнення в області мототехніки.

У 2016 році компанія знову порадувала нас черговою новинкою - мотоциклом Spark SP200R-25. Інженери компанії вирішили завдання як поєднати надійність, високу якість, сучасні технології, високі вимоги до ергономіки та безпеки і при цьому зробити мотоцикл доступним для широкого кола любителів даної техніки. В результаті вийшов сучасний мотоцикл з унікальним дизайном і високими ТТХ.

Мотоцикл Spark SP200R-25 призначений для перевезення одного або двох пасажирів (включаючи водія) як на близькі, так і на далекі відстані за будь-яким типам доріг і бездоріжжю.

На мотоциклі встановлений бензиновий чотиритактний одноциліндровий двигун з об'єднання об'ємом циліндра 196 см3. На максимальних обертах 8500 об. / Хв. двигун розвиває потужність 13,26 л. з .. Високий крутний момент забезпечує мотоциклу високу динаміку, що по достоїнству оцінять любителі швидкісної їзди.

Підвіска класична, перевірена часом і найбільш відповідає універсальності застосування мотоцикла на будь-яких покриттях доріг: спереду стоїть телескопічна вилка з двома амортизаторами, ззаду - H-подібний маятник з двома пружинно-гідравлічними амортизаторами.

Гальмівна система представлена недорогим і практичним рішенням, що не потребує значних фінансових витрат при подальшому обслуговуванні. Позаду встановлене механічне гальмо барабанного типу, а спереду - дискове з гідравлічним управлінням.

Ланцюговий Привід. Коробка перемикання передач - п'єр ятиступінчаста, механічна.

Сучасна оптика забезпечує відмінну освітленість в темний годину доби.

Підгонка пластикових вузлів на найвищому рівні, зазори мінімальні. Застосовуваний пластик дуже високої якості, який не деформується з часом.

Спортивний дизайн, якісне фарбування, сучасну оптику і благородний гуркіт двигуна по достоїнству оцінять найвимогливіші покупці.

Мотоцикл Spark SP200R-25 - ідеальне поєднання сучасних технологій і доступної ціни!

 

Колірна гамма

opisanie-25i-color

Технічні характеристики

Тип:

Чотиритактний, один циліндр

Охолодження:

Повітряне

Об'єм:

200 см. куб.

Трансмісія:

Механічна / 5 передач / Ланцюг

Гальма (передній / задній):

Дискові гідравлічні/ барабанний механічний

Розмір коліс (переднє / заднє):

90/90-17/110/80-17

Маса:

134 кг

Вантажопідйомність:

290 кг

Ємність бака:

14,5 л

Витрати палива:

2,4 л/100 км

Максимальна швидкість:

105 км/год

ХАРАКТЕРИСТИКИ
ОСНОВНІ АТРИБУТИ
Виробник   Spark
Країна виробник Китай
Тип Мотоцикл
Клас мотоцикла Класик  
Клас Новий
Об'єм двигуна   200.0 (куб. см)
Обсяг паливного бака 14.5 (л)
Система запуску Електростартер і механічний стартер
Система вприскування палива Карбюратор  
Кількість циліндрів   1
Максимальна швидкість 105.0 (км/год)
Вага 134.0 (кг)
Охолодження двигуна Повітряне  
Головна передача Ланцюгова  
Стан Нове
Тактность двигуна   Чотиритактний

Основні атрибути
Виробник  Spark
Країна виробникКитай
СтанНове
Вага107 кг
Кількість циліндрів  1
Потужність двигуна  8 л. с.
Тактность двигуна  Чотиритактний
Об'єм паливного бака10 л
Об'єм двигуна  150 куб. см
Максимальна швидкість100 км/год
КласНовий
Головна передачаЛанцюгова 
Клас мотоциклаКласик 
Система вприскування паливаКарбюратор 
Витрата палива  2.2
Охолодження двигунаПовітряне 
Рік випуску  2016
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Користувацькі характеристики
КолірРізні кольори
захист ланцюгає
довідка-рахунокбезкоштовно
захисні дугиє
задній кофрв подарунок
пильник вилкиє
  • Ціна: 28 700 грн.
  • Спосіб упаковки: Заводская упаковка - мотоцикл установлен в стальную конструкцию и сверху картонная коробка.